Hammasniemen leirikeskus

Hammasniemen leirikeskuksen rakennuksia ja kesäinen pihapiiri

Leiritie 1, 86680 Haapavesi

Hammasniemen leirikeskus Vatjusjärven rannalla tarjoaa ajanmukaiset majoitus- ja ravitsemuspalvelut. Tarjolla on luonnonkaunis ja oivallinen retki, leiri- ja juhlapaikka esim. eläkeläisten  ym. ryhmien retkille, luokkaretkille, leiririppikoululle kuin myös erilaisille yhdistysten ja yksityisten juhlatapahtumille.

Sopimuksesta järjestämme myös ruokailut leireille. Ajanmukainen keittiö pystyy palvelemaan isonkin ryhmän tarpeet hyvin joustavasti. Hammasniemen keittiöhenkilökunta ottaa tarkasti huomioon esim. erilaiset ruokavaliot ja ruoka-allergiat.

Majoitustiloja on sekä uudella että vanhalla puolella ja erilaisia oleskelutiloja on useita. Myös nuotiopaikka, rantasauna ja uintimahdollisuus kesällä ja talvella antavat hyvät edellytykset rentoutumiseen vaikkapa koulutuspäivän päätteeksi.

Hartaushetkiin on tarjolla oma leirikirkko alttareineen sekä hirsinen aittakirkko.

Leirikeskuksessa on myös AV-varustus käytössänne sopimuksen mukaan.

Tilavaraukset tehdään kirkkoherranviraston kautta. Pyydä rohkeasti tarjoustamme talouspäälliköltä.

Leiritie 1, 86680 Vatjusjärvi. (entinen osoite: Hammasniementie 175, 85580 Vatjusjärvi)

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc